Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform Ordonanței de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Nu se impune returul cu un transportator anume. Pentru a returna produsele, completează formularul de retur.
Produsele pot fi returnate în termen de maxim 15 de zile de la data de la care au fost ridicate, cu respectarea următorelor condiții:
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-15 de zile de la acceptarea returului. Menționăm că se va restitui doar suma produselor returnate. Costurile de retur sunt suportate integral de către client.
Sumele aferente produselor returnate vor fi virati în cont bancar în termen de 3-15 de zile de la confirmarea returului. Prin confirmarea returului se înțelege că produsele au ajuns la noi și s-a constatat că se respectă condițiile de retur.
Vă rugăm verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la reprezentantul firmei de curierat rapid care efectuează livrarea în prezența curierului și cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luata în considerare.
ELECTRICON își rezervă dreptul de a limita serviciul de retur în cazul unor retururi repetate, pentru același client. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisă, apel sau prin poșta electronică, atunci când se constată un comportament incorect.